If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, смених гумичките и се оправи...... за момент!!!! след 2 седмици каране и никакво горене на масло се гонихме с едни приятели и много ама мнооооогоо пържене видя тази алфа. на другия ден проверявам маслото и ужас...... 2-300 грама нямаше. и започна пак да гори и започна да ПУШИ зверски синьо. отидох при друг майстор в пазарджик, който ми го препоръчаха. работел само с италиански коли, попита ме какви са гумичките и дали ги е лепил предишния, казах му че са за 20лв. всичките и едва ли ги е лепил. тогава той ми каза, че много хора идвали след като някой др им сменил гумичките и всички били със изкочили гумички или били хлабави. днес чакам да се обади да е взема и ще видя какво е станало, но предишния майстор ми беше казал, че всмукателния колектор бил чист и това е признак, че не са сегменти.... дано да се оправи....
аааа да ви се похваля и ми направиха мизерия на колата... от заден ляв стоп през целия калник и цялата врата ми е надраха с ключ до ламарина..... ужассссс
Не ща да те плаша, но гумичките просто се откопчават, даже бат ви oem беше писал някъде, че ги лепи. Не знам колко помага .. Моята беше спряла да гори нацяло след единия ремонт(хаха) за няколко седмици после пак почна, ама "по-културно" отпреди и я търпя(мързелът ми е по-голям от мен). Като отваряхме тогава половина гумички бяха изпадали. С две думи - туинспарк ли бе да го опишеш Скоро правих основен ремонт на една 2,0TS - тя пък не гори грам, да не и се начудиш
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
До голяма степен причина за изпадането на гумичките е луфта във водачите. Освен това, когато хлабините там са в допустимите граници и без гумички разходът на масло няма да е съществено по-висок.
Накратко - добре е да се провери състоянието на водачите и евентуално да се направи ремонт на главата. Не е скъпо начинание, но е от съществено значение.
До голяма степен причина за изпадането на гумичките е луфта във водачите. Освен това, когато хлабините там са в допустимите граници и без гумички разходът на масло няма да е съществено по-висок.
Накратко - добре е да се провери състоянието на водачите и евентуално да се направи ремонт на главата. Не е скъпо начинание, но е от съществено значение.
Това ме накара да се замисля, може би просто са ми добре райберени водачите. А гумичките ... да не се замисляме много .. По принцип главите ги давам на хора дето правят само това всеки ден по цял ден, ама то знае ли човек.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Аз смених 3 лепила докато намеря точното за гумичките. 3 пъти са ми изскачали. И последно ми пратиха едно лепило от Джърмънито. Залепих ги 24 часа съхна и после рекох да пробвам да извадя една. Не можах. Окъсах я цялата и се наложи да я режа.
Аз смених 3 лепила докато намеря точното за гумичките. 3 пъти са ми изскачали. И последно ми пратиха едно лепило от Джърмънито. Залепих ги 24 часа съхна и после рекох да пробвам да извадя една. Не можах. Окъсах я цялата и се наложи да я режа.
Това, според мен е конструктивен недостатък. Очевидно водачите или нямат канали за захващане на гумичките или те са лошо изработени. При други модели двигатели без лепила дори е трудно да извадиш гумичката.
Това, според мен е конструктивен недостатък. Очевидно водачите или нямат канали за захващане на гумичките или те са лошо изработени. При други модели двигатели без лепила дори е трудно да извадиш гумичката.
Конструктивен недостатък?! В туинспарк?! Туй ни мой да е истина!!
Между другото от едно известно време съм спрял да купувам гумички на клиенти щото шлайфистите имат наблюдения кои точно влизат най-стегнато, оставил съм ги да си преценят. Та стигаме пак до извода "остави играчът да играе". Оставям главата и я вземам готова от-до. Нито е скъпо, нито ще я направя по-добре от този, който всеки ден това прави.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Конструктивен недостатък?! В туинспарк?! Туй ни мой да е истина!!
Между другото от едно известно време съм спрял да купувам гумички на клиенти щото шлайфистите имат наблюдения кои точно влизат най-стегнато, оставил съм ги да си преценят. Та стигаме пак до извода "остави играчът да играе". Оставям главата и я вземам готова от-до. Нито е скъпо, нито ще я направя по-добре от този, който всеки ден това прави.
+1
И аз съм много доволен от тази услуга (сервиза за глави в кв. "Хладилника") Имат добра техника, вършат си перфектно работата и не взимат скъпо.
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Мен ми я правиха в обеля ... има и още един сервиз на бул. Европа
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
след цял ден разправия, май постигнах някакъв резултат.... пушенето значително намаля и вече 2 дни с газ до ламарината маслото си е там за сега, след още 2,3 дни ще пиша пак КАК Е
Comment